Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Back
1970-01-01

„TT-Line“ plečiasi, įtraukdama Švedijos Karlshamno uostą į savo keltų maršrutų tinklą

„TT-Line“ plečiasi, įtraukdama Švedijos Karlshamno uostą į savo keltų maršrutų tinklą

Liubeko mieste Vokietijoje įsikūrusi keltų bendrovė „TT-Line“ savo maršrutų tinklą papildo dar viena kryptimi Švedijoje. 2023 m. balandžio pabaigoje pietryčių Švedijos Karlshamno uostas bus įtrauktas į „TT-Line“ keltų tvarkaraštį.

„TT-Line“ pasiūlys iki šešių išvykimų per savaitę iš Klaipėdos į Karlshamno uostą. Kelionė keltu iš Klaipėdos į Karlshamną truks apie 13 valandų. „TT-Line“ keltų kompanijai pristačius jau antrą naujos statybos „Green Ship“ koncepcijos keltą, išaugo ir jos pervežimo pajėgumai. Tai leido išplėsti maršrutų tinklą bei padidinti išvykimų skaičių ir į kitus uostus. Dabar kompanija gali pasiūlyti daugiau lankstumo ne tik keleiviams, keliaujantiems iš Baltijos šalių į Skandinaviją, bet ir logistikos srities klientams, sujungdama Karlshamną ne tik su Klaipėda, bet ir su Treleborgu pietinėje Švedijoje, ir toliau – su Travemiunde ir Rostoku Vokietijoje, bei Svinouisčiu Lenkijoje. Keltų maršrutas tarp Klaipėdos ir Treleborgo – išlieka, Klaipėda-Karlshamnas keltų linija – papildanti kryptis, ypač aktuali keliaujantiems į centrinę ir pietrytinę Švediją.

„Įtraukdami Karlshamno uostą į savo maršrutų tinklą, mes ypač sustipriname eismą į ir iš Klaipėdos, bei savo klientams iš Baltijos šalių galime pasiūlyti patrauklesnį susisiekimą su centrine ir rytų Švedija“, – sakė „TT-Line“ vykdomasis direktorius Hannesas Conzenas.

Keleiviai taip pat gali pasinaudoti persėdimo galimybe Treleborgo uoste, ne už ilgo tai galės padayti ir Karlshamne, bei naudodamiesi jau esamomis „TT-Line“ maršrutų tinklo jungtimis į Vokietijos uostus: Travemiundę ar Rostoką, keliauti iš Klaipėdos į Vokietiją ir atgal. Šitaip „TT-Line“ stiprina eismą tarp Baltijos šalių, Skandinavijos ir Vokietijos. Karlshamno uostas pietrytinėje Blekingės provincijoje yra vienas didžiausių Švedijos uostų ir patrauklus savo lokacija rytų ir vakarų eismui. Klaipėdos uostas yra „TT-Line“ maršrutų tinklo dalis nuo 2018 m. ir jau penkerius metus „TT-Line“ fiksuoja šioje keltų linijoje keleivių ir krovinių srauto augimą.

Praėjusią savaitę sėkmingai buvo pradėtas eksploatuoti antrasis „TT-Line“ kompanijos „Green Ship“ koncepcijos, naujos statybos laivas – „Peter Pan“. Išaugus transportavimo pajėgumams ir vis labiau aplinką tausojančiam laivynui, laivybos bendrovė džiaugiasi galėdama šiais metais švęsti dar vieną sėkmingai įveiktą svarbų etapą. Papildomus maršrutus aptarnaus „TT-Line“ laivyno keltai.

 

Nuorodos:

Interneto svetainė: https://www.ttline.com/lt/

„Green Ships“ koncepcijos laivai: https://www.ttline.com/lt/apie-mus/green-ships-koncepcijos-keleiviniai-keltai/

Aplinkosauga: https://www.ttline.com/lt/apie-mus/ekologiskos-keliones-keltais/aplinkosauga/

 

Daugiau faktų

„TT-Line“ gali pasiūlyti tankiausią keltų maršrutų tinklą į pietų Švediją. Devyni kompanijos laivai, net iki 18-os išvykimų per dieną – „TT-Line“ jungia Baltijos jūros uostus: Vokietijos – Travemiundę ir Rostoką, Lenkijos – Svinouiscę ir Lietuvos – Klaipėdą su Treleborgo ir Karlshamno uostais pietų Švedijoje. Nuo 2023 m. balandžio maršrutų tinklo naujiena bus Švedijos Karlshamno uostas. „TT-Line“ keltų kompanija yra keleivių ir krovinių pervežimo, tarp Vokietijos ir Švedijos – rinkos lyderė. „TT-Line“  keltų maršrutai tarp šių dviejų šalių egzistuoja nuo 1962 m.

Jau daugelį metų „TT-Line“ įgyvendina aplinką tausojančius sprendimus. Įrengus dyzelines-elektrines sistemas laivuose, buvo sumažintas teršalų išmetimas. Patobulinus korpuso formas ir optimizavus greičio valdymą, „TT-Line“ laivų paliekamas CO2 „pėdsakas“ yra nuolat mažinamas. Dar 2014 m. vasarą „TT-Line“ pirmą kartą sumontavo išmetamųjų dujų valymo sistemą kelte „Nils Dacke“. Filtrai pašalina sieros oksidą (SOx) ir kietąsias daleles iš išmetamųjų dujų. Šiandien „TT-Line“ jau naudoja išmetamųjų dujų valymo technologiją keltuose: „Akka“, „Tinker Bell“, „Nils Dacke“ ir „Marco Polo“, o 2018 m. keltas “Tinker Bell” buvo prailgintas 30 metrų. Šitaip, vienam vežamam transporto priemonės vienetui tenkančių išmetamų teršalų kiekis, buvo sumažintas iki 25 %. Galiausiai „TT-Line“ toliau plėtojo „Green Ship“  laivo koncepciją ir 2019 m. gruodžio mėn. pradėjo pirmojo „Green Ship“ laivo statybą. Kaip pirmoji laivybos bendrovė pietinėje Baltijos jūroje, pradininkė – naudojanti SGD savo naujuose „Green Ship“ laivuose, „TT-Line“ investuoja į tvarią ateitį.

 

 

Informacijos šaltinis „TT-Line“