Pritaikyti sutikimo parinktis

Naudojame slapukus, kad galėtumėte efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Toliau rasite išsamią informaciją apie visus slapukus kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, priskirti kategorijai „Būtini“, saugomi jūsų naršyklėje, nes yra būtini norint įjungti pagrindines svetainės funkcijas. ... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai yra labai svarbūs pagrindinėms svetainės funkcijoms atlikti, o svetainė be jų neveiks numatytu būdu.

Šie slapukai nesaugo asmens identifikavimo duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai cookies padeda atlikti tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, dalytis svetainės turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai cookies naudojami norint suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda pateikti informaciją apie lankytojų skaičiaus metriką, atmetimo rodiklį, srauto šaltinį ir kt.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Našumo cookies naudojami norint suprasti ir išanalizuoti pagrindinius svetainės našumo indeksus, kurie padeda lankytojams suteikti geresnę vartotojo patirtį.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Reklaminiai cookies naudojami norint pateikti lankytojams pritaikytą reklamą pagal puslapius, kuriuose jie anksčiau lankėsi, ir analizuoti reklamos kampanijos efektyvumą.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Rinkodaros operacijų ateitis: kai bazinius ir pasikartojančius veiksmus už mus darys AI

2025-03-25 - 2025-03-25

Time

13:30 - 16:30
Kviečiame į mokymus, kuriuose sužinosite, kaip dirbtinis intelektas transformuoja rinkodaros operacijas ir kokie įrankiai padės jūsų verslui pasiekti daugiau. Praktinės užduotys, aiškūs pavyzdžiai ir ekspertinės įžvalgos leis geriau suprasti DI pritaikymo vertę bei sėkmingai įdiegti naujoves savo veikloje.
Ką išmoksi?
Koks yra rinkodaros operacijų rinkinys ir jų reikšmė dirbant su dirbtiniu intelektu
Kurios rinkodaros sritys šiandien gali būti nepakeičiamos ir pakeičiamos rinkodaros operacijose taikant dirbtinį intelektą
Kokius DI įrankius rinktis pradedant nuo rinkos analizės iki vertės pasiūlymo kūrimo jūsų produktui ar paslaugai
Kaip Įvertinti ir apskaičiuoti DI vertę įtraukiant resursų, kompetencijų, klaidų ir greičio kriterijus
Ką turėti? Kompiuterį, nes kursime praktiškai.
Registruokitės į renginį čia: https://shorturl.at/od77m
 Mokymus ves: Gražvydas Kaminskas – rinkodaros specialistas, turintis gilios patirties efektyvių rinkodaros sprendimų kūrime ir AI automatizavime.