Apie mus

Klaipėdos turizmo informacijos centras teikia informaciją apie Klaipėdos miesto lankomas vietas ir renginius: organizuoja tradicines ir išskirtines ekskursijas po Klaipėdą ir regioną, MICE ir pramoginius renginius. Čia taip pat galite rasti Klaipėdos ir Lietuvos suvenyrus, o KTIC kolektyvas padės Jums susirasti viešbutį, maitinimą ir transportą.

Apie mus

Apie mus

Klaipėdos turizmo informacijos centras teikia informaciją apie Klaipėdos miesto lankomas vietas ir renginius: organizuoja tradicines ir išskirtines ekskursijas po Klaipėdą ir regioną, MICE ir pramoginius renginius. Čia taip pat galite rasti Klaipėdos ir Lietuvos suvenyrus, o KTIC kolektyvas padės Jums susirasti viešbutį, maitinimą ir transportą.

Turgaus g.7, Klaipėda LT-91247
Tel. +370 46 412186
El. paštas: tic@klaipedainfo.lt

Trumpa istorija

Pirmasis Klaipėdos kelionių biuras buvo įkurtas 1964 metais. 1992 m. biuras buvo reorganizuotas į UAB Klaipėdos turizmo informacijos centrą.

Viešosios įstaigos steigimas

2002 m. lapkričio 8 d. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimu buvo įkurta viešoji įstaiga Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras.
2022 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. AD1-1235 Centro pavadinimas buvo pakeistas į viešoji įstaiga Klaipėdos turizmo informacijos centras.

VšĮ KTKIC dalininkas – Klaipėdos miesto savivaldybė. Įstatinio kapitalo dydis 16 tūkst. eurų.

Socialinė atsakomybė ir inciatyvos

VšĮ Klaipėdos turizmo informacijos centras (sutrumpintai VšĮ KTIC) – ne pelno siekianti organizacija, veikianti turizmo, švietimo (priimami aukštojo mokslo studentai praktikoms), mokslo (bendradarbiauja su mokymo įstaigomis atliekant tyrimus), kultūros srityse ir viešai teikianti šių sričių informaciją ir paslaugas.

VšĮ KTIC paskirtis – informacijos apie Klaipėdos miestą bei regioną skleidimas.

Statistika

Svečių TOP-10 apsilankiusių VšĮ Klaipėdos turizmo informacijos centre

2023

Top-10 (iš 51 šalies): (iš kurių apsilankė daugiausia turistų (%), pagal KTIC duomenis)

1. Vokietija 25,12% (2350)
2. Lenkija 9,52% (891)
3. JAV 6,59% (617)
4. Latvija 4,71% (441)
5. Anglija 4,50% (421)
6. Prancūzija 4,35% (407)
7. Ispanija 3,83% (359)
8. Švedija 2,86% (268)
9. Italija 1,64% (154)
10. Austrija 1,56% (146)

Iš Lietuvos – 23,64% (2211)

2022

Top-10 (iš 50 šalių): (iš kurių apsilankė daugiausia turistų (%), pagal KTIC duomenis)

1 Vokietija 12,9%
2 JAV 4,96%
3 Lenkija 3,35%
4 Latvija 2,88%
5 Anglija 2,18%
6 Prancūzija 1,53%
7 Ispanija 1,39%
8 Estija 1,24%
9 Nyderlandai 1,7%
10 Italija 0,88%
(iš Lietuvos – 51,87% )

2021

Apsilankė TIC – 11630 (iš 51 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 1998
2 Lenkija 535
3 Latvija 294
4 Prancūzija 292
5 Ispanija 206
6 Nyderlandai 152
7 Anglija 137
8 Estija 121
9 Italija 116
10 JAV 102
(iš Lietuvos – 6734)

Kruziniai:
Laivai – 2
Keleiviai – 1076

2020

Apsilankė TIC – 12417 (iš 49 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 2522
2 Latvija 1055
3 Lenkija 634
4 Estija 575
5 Rusija 247
6 Suomija 225
7 Prancūzija 198
8 Nyderlandai 105
9 JAV 84
10 Ispanija 69
(iš Lietuvos – 6128)

Kruziniai:
Laivai – 0
Keleiviai – 0

2019

Apsilankė TIC – 46824 (iš 122 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 13466
2 Jungtinė Karalystė 2754
3 Lenkija 2096
4 Prancūzija 2084
5 Latvija 1850
6 JAV 1728
7 Rusija 1496
8 Nyderlandai 1364
9 Ispanija 1310
10 Šveicarija 1162
(iš Lietuvos – 8228)

Kruziniai:
Laivai – 51
Keleiviai – 68000

2018

Apsilankė TIC – 47019 (iš 71 šalies)

Top-10:
1 Vokietija 11868
2 JAV 3989
3 Jungtinė Karalystė 2337
4 Lenkija 1822
5 Prancūzija 1792
6 Latvija 1596
7 Rusija 1585
8 Ispanija 1077
9 Austrija 969
10 Nyderlandai 968
(iš Lietuvos – 9815)

Kruiziniai:
Laivai – 58
Keleiviai – 69651

2017

Apsilankė TIC – 46702 (iš 110 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 13710
2 JAV 2661
3 Lenkija 2544
4 Latvija 2084
5 Nyderlandai 1970
6 Jungtinė Karalystė 1820
7 Prancūzija 1693
8 Rusija 1507
9 Šveicarija 1337
10 Estija 1056
(iš Lietuvos – 6735)

Kruiziniai:
Laivai – 63
Keleiviai – 74716

2016

Apsilankė TIC – 50498 (iš 110 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 21495
2 JAV 2794
3 Latvija 1886
4 Jungtinė Karalystė 1771
5 Prancūzija 1541
6 Rusija 1624
7 Ispanija 1445
8 Italija 1409
9 Lenkija 1274
10 Estija 853
(iš Lietuvos – 6758)

Kruiziniai:
Laivai – 52
Keleiviai – 64285

2015

Apsilankė TIC – 50404 (iš 43 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 22272
2 JAV 2770
3 Prancūzija 2235
4 Jungtinė Karalystė 2098
5 Italija 1818
6 Ispanija 1610
7 Latvija 1533
8 Lenkija 1530
9 Rusija 1441
10 Estija 742
(iš Lietuvos – 6205)

Kruiziniai:
Laivai – 51
Keleiviai – 60202

2014

Apsilankė TIC – 44416 (iš 106 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 17618
2 Rusija 2554
3 JAV 2432
4 Lenkija 1993
5 Jungtinė Karalystė 1984
6 Latvija 1906
7 Italija 1514
8 Prancūzija 1350
9 Ispanija 1164
10 Estija 805
(iš Lietuvos – 5098)

Kruiziniai:
Laivai – 63
Keleiviai – 57797

2013

Apsilankė TIC – 42917 (iš 106 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 20213
2 Rusija 2475
3 Italija 1722
4 JAV 1547
5 Lenkija 1529
6 Prancūzija 1498
7 Jungtinė Karalystė 1158
8 Latvija 1015
9 Ispanija 980
10 Šveicarija 862
(iš Lietuvos – 4111)

Kruiziniai:
Laivai – 40
Keleiviai – 32757

2012

Apsilankė TIC – 39884 (iš 101 šalies)

Top-10:
1 Vokietija 17054
2 Rusija 2441
3 Lenkija 2015
4 Prancūzija 1449
5 Jungtinė Karalystė 1067
6 Latvija 1050
7 Italija 1021
8 Ispanija 956
9 Nyderlandai 850
10 JAV 764
(iš Lietuvos – 5603)

Kruiziniai:
Laivai – 43
Keleiviai – 26769

2011

Apsilankė TIC – 41123 (iš 94 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 18172
2 Ispanija 3815
3 Rusija 1686
4 Italija 1639
5 Prancūzija 1083
6 Lenkija 958
7 JAV 809
8 Nyderlandai 779
9 Latvija 742
10 Jungtinė Karalystė 714
(iš Lietuvos – 4945)

Kruiziniai:
Laivai – 36
Keleiviai – 21478

2010

Apsilankė TIC – 32496 (iš 87 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 13150
2 Ispanija 3191
3 Lenkija 1227
4 Latvija 1226
5 Prancūzija 1043
6 Italija 898
7 Rusija 871
8 Jungtinė Karalystė 568
9 Čekija 528
10 JAV 511
(iš Lietuvos – 4918)

Kruiziniai:
Laivai – 45
Keleiviai – 35201

2009

Apsilankė TIC – 32015 (iš 85 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 11452
2 Ispanija 2628
3 Lenkija 1285
4 Prancūzija 1119
5 Latvija 1051
6 Rusija 937
7 Jungtinė Karalystė 723
8 Italija 700
9 JAV 596
10 Šveicarija 468
(iš Lietuvos – 5129 )

Kruiziniai:
Laivai – 50
Keleiviai – 33512

2008

Apsilankė TIC – 28337 (iš 73 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 10047
2 Ispanija 4976
3 Latvija 1324
4 Lenkija 1188
5 JAV 721
6 Estija 705
7 Prancūzija 656
8 Italija 444
9 Norvegija 410
10 Suomija 402
(iš Lietuvos – 3028)

Kruiziniai:
Laivai – 46
Keleiviai – 32461

2007

Apsilankė TIC – 60323 (iš 64 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 8548
2 JAV 1271
3 Latvija 1102
4 Lenkija 811
5 Estija 775
6 Jungtinė Karalystė 722
7 Ispanija 650
8 Prancūzija 608
9 Italija 509
10 Nyderlandai 440
(iš Lietuvos – 3749)

Kruiziniai:
Laivai – 65
Keleiviai – 36865

2006

Apsilankė TIC – 23423 (iš 55 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 8919
2 Latvija 1429
3 Lenkija 874
4 JAV 786
5 Estija 779
6 Prancūzija 768
7 Suomiją 766
8 Italija 604
9 ISpanija 542
10 Švedija 525
(iš Lietuvos – 3786)

Kruiziniai:
Laivai – 48
Keleiviai – 25014

2005

Apsilankė TIC – 18312 (iš 53 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 7200
2 JAV 1294
3 Latvija 853
4 Prancūzija 755
5 Lenkija 717
6 Norvegija 525
7 Italija 490
8 Estija 423
9 Suomija 375
10 Švedija 333
(iš Lietuvos – 2959)

Kruiziniai:
Laivai – 59
Keleiviai – 24107

2004

Apsilankė TIC – 14354 (iš 46 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 5895
2 Latvija 708
3 Prancūzija 626
4 Lenkija 460
5 Jungtinė Karalystė 439
6 JAV 399
7 Italija 396
8 Suomija 384
9 Švedija 359
10 Estija 310
(iš Lietuvos – 2085)

Kruiziniai:
Laivai – 49
Keleiviai – 14206

2003

Apsilankė TIC – 8941 (iš 46 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 3378
2 Latvija 447
3 Lenkija 344
4 Jungtinė Karalystė 220
5 Estija 218
6 Švedija 207
7 Prancūzija 185
8 Italija 172
9 Suomija 172
10 JAV 149
(iš Lietuvos – 1929)

Kruiziniai:
Laivai – 28
Keleiviai – 8786

2002

Apsilankė TIC – 7348 (iš 42 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 2610
2 Latvija 398
3 Švedija 385
4 Jungtinė Karalystė 287
5 Suomija 280
6 Estija 261
7 Čekija 256
8 Lenkija 251
9 JAV 246
10 Prancūzija 209
(iš Lietuvos – 7348)

Kruziniai:
Laivai – 23
Keleiviai – 7706

2001

Apsilankė TIC – 5934 (iš 45 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 2107
2 Latvija 462
3 Suomija 285
4 Estija 257
5 Čekija 219
6 Lenkija 200
7 Švedija 163
8 Italija 132
9 Šveicarija 116
10 Prancūzija 112
(iš Lietuvos – 922)

Kruiziniai:
Laivai – 22
Keleiviai – 5946

2000

Apsilankė TIC – 5866 (iš 42 šalių)

Top-10:
1 Vokietija 2251
2 Latvija 505
3 Švedija 226
4 Estija 201
5 Suomija 171
6 Čekija 161
7 Jungtinė Karalystė 152
8 Lenkija 138
9 JAV 110
10 Italija 80
(iš Lietuvos – 1350)

Kruiziniai:
Laivai – 15
Keleiviai – 4613

Veiklos sritys

Pagrindiniai VŠĮ KTIC veiklos tikslai

1. Stiprinti Klaipėdos m. bei regiono ekonominę bei aplinkos gerovę per turizmo informacijos skleidimą (skatinimą) ir vietos rinkodarą;
2. Kurti šiuolaikinę turizmo informacinę sistemą, kuri aprūpintų Lietuvos ir užsienio turistus visapusiška informacija apie turizmo paslaugų pasiūlą Klaipėdos mieste bei visame Lietuvos pajūrio regione;
3. Prisidėti prie Klaipėdos miesto plėtros strateginio plano uždavinių realizavimo, kuriant miesto įvaizdį turizmo rinkoje.

VšĮ KTIC vykdo šią veiklą

1. Nemokamai teikia informaciją apie turizmo infrastruktūrą, kelionių agentūras ir jų veiklą, lankytinus Klaipėdos miesto bei visos Lietuvos objektus, šventes, parodas, koncertus;
2. Organizuoja keliones grupėms ir individualiems turistams po Lietuvą;
3. Tarpininkauja nuomojant autobusus bei automobilius;
4. Teikia gidų paslaugas (lietuvių, rusų, anglų, vokiečių, italų, švedų ir kt.) kalbomis;
5. Organizuoja Vakarų Lietuvos gidų kursus;
6. Leidžia informacinius leidinius apie turistines paslaugas Klaipėdos mieste bei regione;
7. Parduoda turistinius – informacinius leidinius, žemėlapius, suvenyrus;
8. Tarpininkauja užsakant apgyvendinimo, maitinimo paslaugas turistinėms grupėms bei individualiems asmenims;
9. Teikia informaciją Nacionalinei turizmo informacijos sistemai;
10. Atstovauja Klaipėdos miestui tarptautinėse parodose, konferencijose bei kituose renginiuose;
11. Kuria Klaipėdos bei regiono turizmo įvaizdį Lietuvos ir pasaulio rinkose;
12. Formuoja turizmo informacinę sistemą Klaipėdos regione;
13. Teikia paslaugas, gerinančias regiono lankytojų patirties kokybę;
14. Atlieka lankytojų tyrimus, siekdami kuo efektyvesnių rinkodaros veiklos rezultatų;
15. Bendradarbiauja su miesto švietimo įstaigomis, ruošiančiomis turizmo specialistus;
16. Teikia papildomas paslaugas turistams;
17. Kita

Įgyvendinti projektai

2023 metai

2022 metai

Projekto pavadinimas: “Dingusi karalystė”
Projekto įgyvendinimo trukmė: 2022 rugpjūčio 1 d. – 2020 gruodžio 31 d.
Projekto biudžetas: 6 749,99 €, iš jų 4 999,99 € Klaipėdos m. savivaldybės biudžeto lėšos.
Projekto tikslas: Pasitelkus atraktyvią bei žaidybinę meninę raišką, sukurti patrauklią informacinę platformą – žemėlapį su istorinio laiko filtru – plačiajai visuomenei netikėtai atrasti dingusios karalystės ženklus nūdienos kontekste bei tokiu būdu aktualizuoti ir stiprinti Mažosios Lietuvos istorines sąsajas su Didžiąja Lietuva.
Projekto vykdymo eigoje buvo dešifruoti ir atskleisti išlikę karališkieji objektai Klaipėdos mieste, sukurtas šių išlikusių vietų žemėlapis RGB principu (matymo – istorinio sluoksnio spalvos: žalia/raudona), pagaminta 50 vnt. RGB žemėlapių su spalvotais stikliukais/lupomis (juos galima pasiimti kaip knygą Klaipėdos m. I.Simonaitytės ir I.Kanto bibliotekose bei Klaipėdos turizmo informacijos centre), 3 vnt. didelio formato žemėlapių – jie taip pat eksponuojami miesto bibliotekose bei turizmo informacijos centre.

2020 metai

Projektas  www.klaipedatravel.lt svetainės tobulinimas inovatyviomis priemonėmis

Įgyvendinant šį projektą, KTIC internetinės svetainės funkcionalumo plėtrai buvo įdiegtos šios naujos priemonės :

  1. Prekių ir paslaugų pardavimo platforma integruota į www.klaipedatravel.lt– ekskursijų bilietų bei prekių pardavimo sistema (pagal kategorijas bei prekes formuojamas krepšelis, užsakymo tvirtinimas, atsiskaitymas ir kt.). Šia priemone ne tik įstaigos komercinė veikla, bet ir padės smulkiam bei vidutiniam verslui padidinti paslaugų pardavimus – ekskursijų, gidų paslaugos, suvenyrai ir kt. Taip pat pardavimo platformoje išskirta rubrika „Sukurta Klaipėdoje”, kurioje savo gaminius gali parduoti Klaipėdos miesto menininkai.
  2. Pokalbių roboto integravimas į www.klaipedatravel.lt– išvystyti scenarijai, pagal kuriuos robotas atsako į turistams kylančius klausimus bei veikia kaip virtualus gidas apsilankymo Klaipėdoje metu (parengti scenarijai – atsakymai į pagrindinius miesto svečių klausimus, pagalba išsirenkant norimas veiklas Klaipėdoje, renginių ar pramogų pasiūlymas realiu laiku ir kt.). Pokalbių žinučių scenarijų išvystytas iki 400 žinučių lietuvių ir anglų kalbomis. Pokalbių roboto funkcionalumas įdiegtas ir „Facebook Messenger“ platformai. Šios priemonės įdiegimas sudaro sąlygas gauti aktualią informaciją 7/24 principu.
  3. Sukurtos audioekskursijos “Kalbančios skulptūros”, integruotos į internetinį puslapį www.klaipedatravel.lt.Šios ekskursijos veikia ir atskirai, naudojant QR kodus. Projekto įgyvendinimo metu buvo: paruošta informacinė medžiaga 8-ioms Klaipėdos miesto skulptūroms įgarsinti 3 kalbomis (lietuvių, anglų, vokiečių); įgarsinti tekstai; sugeneruoti QR kodai; pagamintos identifikacinės lentelės. Naujas ir inovatyvus Klaipėdos miesto lankomų objektų pristatymas leis svečiams savarankiškai susipažinti su miestu.

Visos šios priemonės buvo parengtos ir įdiegtos per 3 mėnesius. Numatytos priemonės nebuvo naudojamos Klaipėdos turizmo informacijos centro veikloje, todėl jų įdiegimas internetiniame puslapyje dabar leidžia efektyviau siūlyti paslaugas miestiečiams bei miesto svečiams, padidina paslaugų pardavimus bei padės formuoti miesto įvaizdį, kaip modernaus, patogaus ir šiuolaikiško.

Projektas  “VasarOK Klaipėdoje” – Klaipėdos miesto paplūdimių viešinimo kampanija LED ekranuose Vilniuje ir Kaune. Įgyvendinus Klaipėdoję naują rinkodarinę priemonę, informacija apie Klaipėdos paplūdimius, galimybes poilsiauti, aktyviai leisti laiką, lankyti kultūrines įstaigas bei renginius vizualiai buvo pristatyta didesniam kiekiui žmonių. Minėta rinkodarinė priemonė pasirinkta dėl keleto aspektų:

  1. Ekranai pastatyti arterinėse miestų gatvėse, prie didžiųjų prekybos centrų, srautingiausiose sankryžose. Šalia ekrano yra svarbiausi įvairių paskirčių pastatai ar objektai – restoranai, kavinės, degalinės, verslo centrai, kino teatrai ir kt.;
  2. LED ekranuose transliuojama reklama prilygsta televizinei ar socialinių medijų reklamai, kadangi vaizdai ir informacija perduodama videoįrašu;
  3. Intensyvėjant gyvenimui bei didėjant automobilių srautams gatvėse, dalį laiko keliaujantys po/tarp miestus praleidžia automobiliuose įvairiose sankryžose, todėl ekranuose transliuojami videoklipai yra gerai matomi bei įsimenami. Remiantis statistika kintanti vaizdo reklama matoma 400 proc. dažniau;
  4. Tokia vaizdinės informacijos pateikimo rūšis buvo naudojama pirmą kartą tiek KTIC veikloje, tiek pristatant Klaipėdos miesto turizmo išteklius.

Ši priemonė ne tik leido informuoti potencialius miesto svečius apie Klaipėdos miesto turizmo potencialą, bet ir formavo uostamiesčio, kaip patrauklios turizmo vietovės, įvaizdį.

Projekto “VasarOK Klaipėdoje” pasiekti rezultatai: sukurti 4 reklaminiai klipai (trukmė 10 sek.): “Varom prie jūros?”, “Pagauk savo bangą!!!”, “Klaipėda – čia gražiausi saulėlydžiai”, “Pajusk jūros jėgą”; įsigyta 20 aukštos kokybės nuotraukų, atspindinčių Klaipėdos miesto turizmo išteklius; 4-ių reklaminių klipų transliacijos vykdytos 5 LED ekranuose (Vilniuje: “Spaudos rūmai”, “Akropolis”, “Ukmergės”; Kaune: “Birštonas”, “Murava”), transliacijos metu bendras parodymų skaičius – 80 050 kartų, galimybė auditorijai pamatyti reklaminį klipą (OTS) 11 161483 kartai. Reklaminį klipą pamatė ne tik Vilniaus ir Kauno gyventojai, bet ir į šiuos miestus atvykę svečiai.

Projektas  Klaipėdos regiono turizmo srities specialistų mokymai

Mokymai buvo skirti Klaipėdos turizmo informacijos centro darbuotojams. Mokymų temos, trukmė: „Social Media“ 8 val., „Google AdWords“ 4 val.,  „Google Analytics“ 4 val. Tokie mokymai KTIC specialistams organizuojami pirmą kartą.

Sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms, didėjant informacijos sklaidos kanalų pasiūlai, socialiniai tinklai pasauliniu mastu tampa vienu pagrindinių skaitmeninių kanalų, kuriame turizmo sektoriaus specialistai gali bendrauti su klientais, partneriais, gauti naujienas.  Dabartinė situacija parodo, kad socialinių tinklų aplikacijose vartotojai praleidžia daugiausiai laiko. Tačiau daugelio turizmo specialistų patirtis ir praktiniai įgūdžiai dirbant su socialiniais tinklais, platformomis, „Google“ įrankiais stipriai atsilieka  nuo tarptautinės praktikos. Savo darbe turizmo specialistai išnaudoja tik nedidelę dalį visų socialinių tinklų teikiamų galimybių vystyti išmatuojamiems pardavimams tiek fizinėje, tiek skaitmeninėje erdvėje, išlaikyti lojalius vartotojus, didinti sekėjų skaičių.

„Google Analytics“ – plačiai pasaulyje naudojamas galingas interneto rinkdaros įrankis. Jis leidžia stebėti lankytojų srautus ir elgseną tinklalapyje, padeda įvertinti tinklalapio efektyvumą, suskaičiuoti investicijų į reklamos kanalus naudą ir grąžą. Įvaldžius „Google Analtics“ ataskaitas, galima optimizuoti internetinius tinklalapius, padidinti reklamos efektyvumą, turizmo paslaugų bei produktų žinomumą.

„Google AdWords“ – yra viena iš efektyviausių priemonių didinti žinomumą, skatinti pardavimus bei plėsti verslą. Naudojantis internetinės reklamos paieškų sistemomis galima rasti suinteresuotus, potencialius klientus, partnerius ar vartotojus. Naudojantis „Google AdWords“ galima analizuoti ir optimizuoti reklamas, sėkmingai padidinti žinomumą ir pardavimus, sukurti ir optimizuoti reklamos kampanijas „Google“ paieškos sistemai, pristatyti savo įmonę bei paslaugas populiariausiuose Lietuvos ir užsienio portaluose.

Naudojant specialią įranga įsigyta iš Lietuvos kultūros tarybos projekto lėšų (2 komplektai po 20 vnt). Specialios įrangos pagalba kalbėtojo informacija per siųstuvą patenka tiesiai į gavėjų imtuvus ir signalas galimas iki 300 metrų. 2020 metais naudojant ekskursijų įrangą pravesta 31 ekskursija.

2019 metai

Specializuotų maršrutų leidinių rinkinys: 1. gatvės meno lankstukas “Išraiškinga Klaipėda” (lietuvių ir anglų kalbomis), 2. Maršrtutas lankstukas “Jūrinė Klaipėda” (lietuvių ir anglų kalbomis).

Projektas “Klaipėdos istorija mūsų širdyse”. Senjorams, socialinę atskirtį patiriantiems asmenims, mažiau socialinių įgūdžių turinčioms bei daugiavaikėms šeimoms ir Klaipėdoje gyvenantiems skirtingų tautybių asmenims organizuoti edukaciniai užsiėmimai ir nemokamos ekskursijios. Veiklose dalyvavo 500 žmonių.

2014 metai

Projekto pavadinimas: “Turizmo informacijos tinklas” (angl. “Tourism information system” arba “TourInfoNet”)

Projekte dalyvavo trys šalys: Lietuva (“Klaipėdos turizmo informacijos centras”, “Klaipėdos rajono turizmo informacijos centras”, “Palangos turizmo informacijos centras”), Lekija (“Pomorskie Regional Tourist Organization”, Varmia-Masurian Regional Tourist Organization”) ir Rusija (“Agency Of Tourism Of The Kaliningrad Region”, “Kaliningrad Regional Tourism Information Centre”, “Svetlogorsk Toursim Information Center”).

Projekto esmė – bendros regiono (Baltijos jūros pakrantės zonos) turizmo informacijos sistemos sukūrimas.

Administracinė informacija

Čia pateikiama:

  • Įstatai
  • Planavimo dokumentai
  • Darbo užmokestis
  • Paskatinimai ir apdovanojimai
  • Viešieji pirkimai
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Ūkio subjektų priežiūra
  • Tarnybiniai lengvieji automobiliai

Įstatai

Dalininkai

Dalininkų sąrašas – KTKIC dalininku sarasas
Įstatinio kapitalo formavimas – KMS TS 2020-01-30 Nr. T2-18 del KTKIC dalininku kapitalo suformavimo

Įstaigos valdyba

Valdyba – KTKIC valdyba 2020-06
Valdyba – KTKIC valdyba patvirtinta KMSA 2022-02-18 isakymu Nr. AD1-205
Valdyba – KMS 2022-11-09 įsakymas Nr. AD1-1375 dėl KTIC valdybos sudarymo
Valdyba – KTIC Valdyba 2023-10-20 patvirtinta KMS Mero potvarkiu Nr. M-655

Planavimo dokumentai

Steigėjo lūkesčių raštai

KMSA 2021-09-16 isakymas Nr. AD1-1084 del KTKIC lukesciu rasto patvirtinimo
KMSA lūkesčių raštas KTKIC 2023-2025 m.
KTIC lūkesčių raštas 2024 m. patvirtintas 2023-10-04 M-592

Veiklos ataskaitos

Strateginis veiklos planas

Klaipėdos mėlynasis proveržis

Daugiau informacijos ieškokite čia – https://www.klaipeda.lt/lt/klaipeda2030

Pranešėjų apsauga. Vidinis kanalas

M-849 potvarkis 2023-12-21. Informacijos apie pazeidimus teikimo tvarkos aprasas

Darbo užmokestis

Pareigybės 2022 III ketv. vid. mėn. bruto darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) eurais
Vadovas VšĮ Klaipėdos turizmo informacijos centro direktorei Klaipėdos miesto savivaldybės mero 2024 m. vasario 19 d. potvarkiu Nr. M3-27, nuo 2024 m. sausio 2 d. nustatytas pareiginės algos koeficientas 1,80
Specialistai 1741,91 (2024 m. I ketv); 1493,18 (2023 m. IV ketv.); 1728,72 ( 2023 m. I ketv.); 1463,35  (2022 m. IV ketv.); 1611,91 (2022 m. III ketv); 1510,24 (2021 m I ketv); 1477,42 (2020 m)

2024-01-25 potvarkis del VSI vadovu darbo apmokejimo sistemos M-103

KTIC struktūros patvirtinimas (2023-10-04 MP-590)

KTIC struktūra (priedas prie M-590)

Paskatinimai ir apdovanojimai

Paskatinimų nebuvo

Viešieji pirkimai

Vadovo darbotvarkė

birželio 2024

Pr An Tr Kt Pn Št Sk
1
2
3
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
4
5
6
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
7
8
9
10
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
11
12
13
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
14
15
16
17
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
18
19
20
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
21
22
23
24
25
26
27
  • 8 val. susitikimas su KMSA. Einamųjų veiklos klausimų aptarimas.
28
29
30
Korupcijos prevencija

Korupcija – valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens tiesioginis ar netiesioginis siekimas, reikalavimas arba priėmimas turtinės ar kitokios asmeninės naudos (dovanos, paslaugos, pažado, privilegijos) sau ar kitam asmeniui už atlikimą arba neatlikimą veiksmų pagal einamas pareigas, taip pat valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens veiksmai arba neveikimas siekiant, reikalaujant turtinės ar kitokios asmeninės naudos sau arba kitam asmeniui ar šią naudą priimant, taip pat tiesioginis ar netiesioginis siūlymas ar suteikimas valstybės tarnautojui, jam prilygintam asmeniui turtinės ar kitokios asmeninės naudos (dovanos, paslaugos, pažado, privilegijos) už atlikimą arba neatlikimą veiksmų pagal valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens einamas pareigas, taip pat tarpininkavimas darant šioje dalyje nurodytas veikas.

(šaltinis: https://www.stt.lt/lt/praneskite-apie-korupcija/praneskite-apie-korupcija/korupcija/)

Korupcijos prevencijos tikslas – siekti, kad valstybės ir savivaldybių įstaigų bei verslo įmonių veikla būtų nešališka ir skaidri.

(šaltinis: http://www.stt.lt/lt/menu/korupcijos-prevencija/)

Pagrindiniai teisės aktai reglamentuojantys korupcijos prevenciją:

  1. Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymas
  2. Lietuvos Respublikos nacionalinė kovos su korupcija programa

Praneškite apie korupciją / Palikite pranešimą čia

Įstaigos etikos kodeksas

VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro etikos kodeksas.

Dovanų ir gautos paramos registras

2020 metais dovanų ir paramos negauta ir nesuteikta.
2021 metais paramos gauta 125,71 EUR – Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR Finansų ministerijos pagal LR labdaros ir paramos įstatymą galintiems gauti paramą.
2022 m. dovanų negauta, paramos gauta 147,89 EUR – Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR Finansų ministerijos pagal LR labdaros ir paramos įstatymą galintiems gauti paramą.

Požiūrio į korupciją bei anti-korupcinio potencialo vertinimas įstaigoje

2019 metų anoniminės apklausos būdu apklausti visi VšĮ KTKIC darbuotojai ir nustatytos veiklos sritys, kuriose ezsistuoja korupcijos pasireiškimo tikimybė.

2020 metų anoniminės apklausos būdu apklausti visi VšĮ KTKIC darbuotojai ir nustatyta jog korupcijos netoleravimo lygis yra aukštas, o korupcinio pobūdžio veiklų pasireišikimo galimybė yra minimali.

2021 metų anoniminės apklausos būdu apklausti visi VšĮ KTKIC darbuotojai ir nustatyta jog korupcijos netoleravimo lygis yra aukštas, o korupcinio pobūdžio veiklų pasireiškimo galimybė yra minimali.

Anoniminės apklausos būdu apklausti visi KTIC darbuotojai. Darbuotojų tolerancijos korupcijai indeksas yra aukštas, o korupcinio pobūdžio veikų pasireiškimo galimybė – minimali.

2023 metų anoniminės apklausos būdu apklausti visi VšĮ KTIC darbuotojai ir nustatyta jog korupcijos netoleravimo lygis yra aukštas, o korupcinio pobūdžio veiklų pasireiškimo galimybė yra minimali.

 

Korupcijos prevencijos tvarka ir priemonių planas

Korupcijos prevencijos tvarka ir priemonių planas

Pranešėjų apsauga. Vidinis kanalas.

Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymas (toliau – Įstatymas)  įtvirtina asmenų, pateikusių informaciją apie pažeidimą įstaigoje, su kuria juos sieja ar siejo tarnybos ar darbo santykiai arba sutartiniai santykiai, apsaugos mechanizmą. Įstatymas taip pat nustato apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas, jų teisinės apsaugos pagrindus ir formas, taip pat šių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones, siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus, keliančius grėsmę viešajam interesui arba jį pažeidžiančius, užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją ir atskleidimą.

Pažeidimas – Įstaigoje galbūt rengiama, daroma ar padaryta nusikalstama veika, administracinis nusižengimas, tarnybinis nusižengimas ar darbo pareigų pažeidimas, taip pat šiurkštus privalomų profesinės etikos normų pažeidimas, mėginimas nuslėpti minėtą pažeidimą ar kitas grėsmę viešajam interesui keliantis arba jį pažeidžiantis teisės pažeidimas, apie kuriuos informaciją apie pažeidimą pateikiantis asmuo sužino iš savo turimų ar turėtų tarnybos, darbo ar sutartinių santykių su Įstaiga arba įdarbinimo ar kitų iki sutartinių santykių metu.

Pranešimai teikiami siekiant apsaugoti viešąjį interesą. Informacija pateikta siekiant apginti išskirtinai asmeninius interesus nebus laikoma pranešimu.

Siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus ir užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją bei atskleidimą, Pranešėjų apsaugos įstatymas nustato:

  • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų apsaugos pagrindus ir formas;
  • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas;
  • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones.

Informaciją apie pažeidimą galite pateikti šiais būdais:

  • Elektroninio pašto adresu: jurgita@klaipedainfo.lt
    • rekomenduojame pranešimą teikti užpildant šią Pranešimo apie pažeidimą formą
    • arba laisvos formos pranešimu, nurodant kas, kada, kokiu būdu ir kokį pažeidimą rengiasi daryti, daro ar padarė ir pan.; sužinojimo apie pažeidimą datą ir aplinkybes; savo vardą, pavardę, asmens kodą ar gim. datą, darbovietę, kontaktinius duomenis: elektroninio pašto adresą ir kitus duomenis ryšiui palaikyti; nurodant, kad ši informacija teikiama vadovaujantis Pranešėjų apsaugos įstatymu.
  • Tiesiogiai Klaipėdos turizmo informacijos centro Kompetentingam subjektui: Jurgitai Neniškienei, tel. +370 46 412186 arba atvykus nurodytu adresu (Turgaus g.7, Klaipėda) kreipiantis į šį asmenį tiesiogiai;
  • SVARBU. Siunčiant pranešimą apie pažeidimą paštu, turi būti nurodoma žyma „skirta Kompetatingam subjektui asmeniškai.
  • Prokuratūrai tiesiogiai.
    • Asmuo dėl pažeidimo kreipiasi tiesiogiai į kompetentingą instituciją, kai yra bent viena iš šių aplinkybių:
      • pažeidimas turi esminę reikšmę viešajam interesui;
      • būtina kuo skubiau užkirsti kelią pažeidimui ar jį nutraukti, nes gali atsirasti didelė žala;
      • vadovaujantys, su įstaiga darbo ar sutartiniais santykiais siejami asmenys patys galbūt daro ar yra padarę pažeidimus;
      • informacija apie pažeidimą buvo pateikta per vidinį informacijos apie pažeidimus teikimo kanalą, tačiau atsakymas nebuvo gautas arba nebuvo imtasi veiksmų reaguojant į pateiktą informaciją, arba priemonės, kurių buvo imtasi, buvo neveiksmingos;
      • yra pagrindas manyti, kad, pateikus informaciją apie pažeidimą vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu, pranešėjo anonimiškumas ar asmens konfidencialumas gali būti neužtikrintas arba bus siekiama pažeidimą, apie kurį pranešta, nuslėpti;
      • Įstaigoje nėra veikiančio vidinio informacijos apie pažeidimus teikimo kanalo;
      • asmuo negali pasinaudoti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu, nes jo su Įstaiga nebesieja darbo ar kiti teisiniai santykiai.
  • Viešai.
    • Viešai informacija apie pažeidimą gali būti teikiama, siekiant pranešti apie gresiantį pavojų žmonių gyvybei, visuomenės sveikatai ar aplinkai, kai siekiant užkirsti kelią tokiai grėsmei būtina imtis skubių veiksmų ir dėl laiko stokos nėra galimybių apie pažeidimą pranešti kitais būdais arba kitais būdais pranešus apie pažeidimą nebuvo laiku imtasi reikiamų veiksmų.

Pagal Įstatymą informacija apie pažeidimus teikiama dėl:

  • pavojaus visuomenės saugumui ar sveikatai, asmens gyvybei ar sveikatai;
  • pavojaus aplinkai;
  • kliudymo arba neteisėto poveikio teisėsaugos institucijų atliekamiems tyrimams ar teismams vykdant teisingumą;
  • neteisėtos veiklos finansavimo;
  • neteisėto ar neskaidraus viešųjų lėšų ar turto naudojimo;
  • neteisėtu būdu įgyto turto;
  • padaryto pažeidimo padarinių slėpimo, kliudymo nustatyti padarinių mastą;
  • kitų pažeidimų.

Asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą, bus taikomas konfidencialumas. Reikalavimas užtikrinti konfidencialumą netaikomas, tik tais atvejais, kai:

  • to raštu prašo asmuo, pateikiantis arba pateikęs informaciją apie pažeidimą;
  • asmuo pateikia žinomai melagingą informaciją.

Asmeniui dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo neatsiranda jokia sutartinė ar deliktinė atsakomybė, taip pat atsakomybė dėl garbės ir orumo įžeidimo, dėl šmeižto, jeigu, įstatymo nustatyta tvarka teikdamas informaciją apie pažeidimą, jis pagrįstai manė, kad teikia teisingą informaciją.

Asmuo už žalą, atsiradusią dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo, atsako tik tokiu atveju, jei įrodoma, kad asmuo negalėjo pagrįstai manyti, kad jo teikiama informacija yra teisinga.

Žinomai melagingos informacijos, taip pat valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos pateikimas nesuteikia informaciją apie pažeidimą pateikusiam asmeniui garantijų pagal įstatymą. Žinomai melagingą informaciją pateikęs arba valstybės ar tarnybos paslaptį ar profesinę paslaptį atskleidęs asmuo atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

Teisinės gynybos priemones:

  • Informaciją apie pažeidimą pateikiančio asmens, pagalbininko, pranešėjo, su pažeidimu susijusio asmens teisių ir jų gynimo priemonių negali būti atsisakoma, jos negali būti ribojamos ar paneigiamos darbo santykių, arbitražiniais ar jokiais kitais susitarimais.
  • Kai pranešėjui daromas neigiamas poveikis, apie tai jis praneša kompetentingai institucijai.
  • Kai neigiamas poveikis daromas asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą per Savivaldybės vidinį informacijos apie pažeidimus teikimo kanalą, jis pateikia pranešimą kompetentingai institucijai, kuri sprendžia klausimą dėl asmens pripažinimo pranešėju.
  • Informaciją apie pažeidimą pateikęs asmuo, pranešėjas (pranešėjo šeimos nariai, giminaičiai, kolegos, dirbantys savivaldybėje arba kitame su savivaldybę subordinaciniais ryšiais susijusiame juridiniame asmenyje, kuriame informaciją apie pažeidimą pateikusio asmens šeimos narys, giminaitis, kolega dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo gali patirti neigiamų padarinių) dėl patiriamų neigiamo poveikio priemonių nulemtų padarinių gali kreiptis į teismą. Asmuo, kurį su Savivaldybe sieja tarnybos santykiai, vadovaudamasis Administracinių bylų teisenos įstatymu, turi teisę ginčyti dėl jo priimtą ir neigiamų padarinių keliantį administracinį sprendimą arba kitokį veiksmą ar neveikimą.
  • Pranešėjas turi teisę į atlyginimą už vertingą informaciją ir kompensaciją dėl patiriamo neigiamo poveikio ar galimų padarinių dėl jo pateikto pranešimo.

Informacijos apie pažeidimus teikimo tvarka numatyta informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos apraše, patvirtintame Savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-01-17 įsakymu Nr. AD1-104 „Dėl informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Siekiant veiksmingai įgyvendinti Pranešėjų apsaugos įstatymo nuostatas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 14 d. nutarimu Nr. 1133 „Dėl Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo įgyvendinimo“ yra patvirtinti:

  • Atlyginimo pranešėjams už vertingą informaciją tvarkos aprašas;
  • Kompensavimo pranešėjams už patiriamą neigiamą poveikį ar galimus padarinius dėl pateikto pranešimo tvarkos aprašas;
  • Vidinių informacijos apie pažeidimus teikimo kanalų įdiegimo ir jų funkcionavimo užtikrinimo tvarkos aprašas.

Pranešimų per 2023 m. nebuvo gauta bei perduota teisėsaugos institucijoms.

Asmens duomenų apsauga

Duomenų tvarkymas
Bet kokie gauti ar VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos cetnro surinkti asmeniai duomenys yra tvarkomi Romenos Savickienės (romena@klaipedainfo.lt).
Asmeniniai duomenys – bet kokie duomenys, tiesiogiai ar netiesiogiai identifikuojantys asmenį.
Jūs neprivalote mums pateikti savo asmeninių duomenų, tačiau, jei pasirinksite jų nepateikti, mes negalėsime Jums suteikti informacijos apie mūsų produktus ir paslaugas, suteikti aukščiausio lygio aptarnavimo ar atsakyti į Jūsų pateiktas užklausas.

Kokie asmeniniai duomenys tvarkomi  
Mes galime rinkti asmeninius duomenis iš įvairių šaltinių. Tai gali būti:
* Tiesiogiai iš Jūsų gauti asmeniniai duomenys
* Automatiškai surinkti asmeniniai duomenys
* Iš kitų šaltinių surinkti asmeniniai duomenys

Asmens duomenis, kuriuos mes galime rinkti gali būti:
Vardas Pavardė, gimimo data, asmens kodas, telefono numeris, el.pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas, banko sąskaitos numeris

Asmens duomenų tvarkymo tikslai
Asmens duomenys naudojami klientų užsakymo valdymui ir paslaugų pasiūlai.
Banko informacija naudojama siunčiant klientui sąskaitas už prekes/paslaugas.
Asmens duomenys, tokie kaip el.pašto adresas, telefono numeris ir kliento vardas naudojami siekiant išspręsti prekių pardavimo ar paslaugų tiekimo metu kilusius klausimus.
IP adresas ar kitos elekroninio identifikavimo priemonės naudojamos informacinės visuomenės paslaugoms ir interneto naudojimo statistikai.

Teisinis pagrindas
Duomenų tvarkymas būtinas sutarties vykdymui, kurio viena iš šalių yra Klientas.
Asmens duomenų tvarkymui taikomi teisiniai įsipareigojimai (pavyzdžiui, įmonės apskaitos ir vartotojo ginčo sprendimas)
Klientas yra davęs sutikimą naudotis jo asmens duomenimis, su tikslu :

  • Asmens duomenys naudojami klientų užsakymo valdymui ir paslaugų pasiūlai.
  • Banko informacija naudojama siunčiant klientui sąskaitas už prekes/paslaugas.
  • Asmens duomenys, tokie kaip el.pašto adresas, telefono numeris ir kliento vardas naudojami siekiant išspręsti prekių pardavimo ar paslaugų tiekimo metu kilusius klausimus.
  • Duomenys gali būti perduoti Lietuvos valstybinėms institucijoms (teisėsaugos ar kitoms), kai tai privaloma pagal galiojančias sutartis ir teisės aktus; teismams, tarp šalių kilusių ir derybomis neišspręstų ginčų atveju.
  • IP adresas ar kitos elekroninio identifikavimo priemonės naudojamosinformacinės visuomenės paslaugoms ir interneto naudojimo statistikai.

Gavėjai, kuriems perduodami asmens duomenys
Asmens duomenys turi būti perduodami įmonės klientų aptarnavimo skyriui, kad būtų galima išspręsti kilusius ir su Klientais susijusius techninius ir organizacinius klausimus
Tokie asmens duomenys kaip vardas, telefono numeris, el.pašto adresas, bus perduoti duomenų tvarkytojams, kad jie galėtų siūlyti prekes ar paslaugas.
Jei įmonė naudojasi apskaitos įmonių paslaugomis, asmens duomenys bus perduoti joms apskaitos ir finansų tikslais.
Jei tai užtikrintų internetinės parduotuvės funcionalumą, asmens duomenys gali būti perduodami IT paslaugų tiekėjams ar duomenų saugyklai.

Saugumas ir prieiga prie asmens duomenų
Asmens duomenys saugomi Lietuvoje, Vilniaus regione serveriuose Europos Sąjungos šalių arba Europos Ekonominėje zonos teritorijoje. Asmeniniai duomenys gali būti perduodami šalims, kuriose Europos Komisija ir Jungtinių Amerikos Valstijų bendrovės, kurios prisijungė prie Privatumo apsaugos skydo sistemos, tinkamai įvertino duomenų apsaugos lygį.
Prieiga prie asmens duomenų suteikiama tik įmonės darbuotojams, kurie naudoja Klientų asmens duomenis tam, kad pateiktų  techninius sprendimus ir galėtų aptarnauti klientus.
Įmonė taiko tam tikras organizacines ir informacijnes saugumo priemones, skirtas apsaugoti asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo ar neautorizuotos prieigos ar atskleidimo.
Asmens duomenų perdavimas duomenų tvarkytojams leidžiamas tik tuomet, jei yra sudarytos sutartys tarp duomenų tvarkytojo ir valdytojo, reglamentuojančios duomenų perdavimą ir tvarkymą. Duomenų tvarkytojai privalo naudoti tinkamas technines ir organizacines priemones, kad užtikrintų asmens duomenų saugumą.

Prieiga prie asmens duomenų ir jų taisymas
Klientas turi prieigą prie savo asmens duomenų ir gali ją koreguoti savo paskyroje. Jei nėra kliento paskyros, tuomet klientas elektroniniu paštu turi susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Sutikimo atsiėmimas  
Jei duomenų tvarkymas vykdomas gavus sutikimą, klientas turi teisę bet kada atsiimti šį sutikimą, apie savo veiksmus pranešdamas klientų aptarnavimo skyriui elektoniniu paštu.  

Duomenų saugojimas
Uždarant profilio paskyrą, ištrinami visi duomenys, išskyrus tuos, kurių saugojimas reikalaujamas pagal įstatymą, pvz., apskaitai reikalingi duomenys ar susiję su vartotojų ginčų sprendimu.
Jei vartotojo profilio paskyra nėra būtina prekių ar paslaugų pasiūlai, pirkimo istorija saugojama 3-jus metus.
Ginčams, susijusiems su mokėjimais ir vartotojų ginčais, asmens duomenys saugomi tol, kol pretenzija bus išspręsta, įvykdyti jos reikalavimai, arba iki senaties termino pabaigos.
Asmens duomenys reikalingi apskaitos vykdymui saugomi 7-erius metus.

Asmens duomenų ištrynimas
Dėl asmens duomenų ištrynimo reikia elektroninių paštu susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi. Į paraišką ištrinti asmens duomenis bus atsakyta ir ištrynimo terminas nustatomas ne vėliau kaip per mėnesį.  

Asmens duomenų perkėlimas
Į paraišką dėl asmens duomenų perdavimo elektroniniu paštu bus atsakyta ne vėliau kaip per mėnesį. Klientų aptarnavimo skyrius identifikuoja kliento tapatybę ir informuoja apie asmens duomenų perdavimą.

Tiesioginės rinkodaros pranešimai
Elektroninio pašto adresas ir telefono numeris naudojami tiesioginės rinkodaros pranešimų siuntimui. Šie asmens duomenys surinkti iš kliento, gavus jų sutikimq. Jei klientas nesutinka gauti tiesioginės rinkodaros pranešimų, klientas turi pasirinkti atitinkamą nuorodą el.laiško antraštėje arba susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.
Kai asmens duomenys yra tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais (profiliavimas), klientas bet kuriuo metu gali prieštarauti jo asmens duomenų pirminiam ir tolesniam apdorojimui, įskaitant tiesioginės rinkodaros analizę. Norint pateikti prašymą  netvarkyti asmens duomenų, klientas turi pranešti apie tai klientų aptarnavimo skyriui elektroniniu paštu (ši informacija turi būti pateikta  aiškiai ir atskirta nuo kitos informacijos).

Ginčų sprendimas  
Ginčai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, sprendžiami per klientų aptarnavimą – buhalterija@klaipedainfo.lt.
Priežiūros institucija yra Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (info@ada.lt).

 

Slapukų politika

Ši privatumo politika (toliau – „Privatumo politika“ arba „Politika“) paaiškina, kaip Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras (toliau – „Įstaiga“, ) renka ir naudoja informaciją Jums naudojantis bet kokiomis mūsų interneto svetainėje www.klaipedainfo.lt (toliau – „Svetainė“) siūlomomis paslaugomis arba bet kokiomis kitomis mūsų teikiamomis paslaugomis (toliau – „Paslaugos“).

  1.  Kas yra slapukai?
    Slapukai yra maži tekstiniai failai, saugomi Jūsų įrenginio (pvz., kompiuterio, mobiliojo telefono, planšetės) naršyklėje, kai Jūs naršote interneto svetainėse. Kitos technologijos, įskaitant duomenis, kuriuos išsaugome Jūsų interneto naršyklėje ar įrenginyje, su Jūsų įrenginiu susijusius identifikatorius bei kitą programinę įrangą, naudojamos panašiais tikslais. Slapukai plačiai naudojami, kad svetainės veiktų arba veiktų geriau ir veiksmingiau. šioje politikoje visos minėtos technologijos vadinamos „slapukais“.
  2.  Kodėl mes naudojame slapukus?
    Mes naudojame slapukus: Mūsų svetainėje naudojami slapukai tam, kad pagerintume Jūsų naršymą ir patirtį mūsų svetainėje, sužinotume apie mūsų svetainės naudotojų elgesį, analizuotume srautus, pagerintume svetainę. Slapukai naudojami ne ilgiau nei tai reikalinga nustatytiems tikslams įgyvendinti.
  3.  Kokių tipų slapukus naudojame?
    Būtinieji slapukai
    Šie slapukai svetainėje yra būtini, kad vartotojas galėtų naršyti ir naudotis svetainės funkcijomis, pvz., įsiminti formose įvestą informaciją, kai vartotojas pereina nuo vieno puslapio prie kito naršymo seanso metu. Be griežtai privalomų slapukų taptų neįmanoma teikti tam tikras svetainės paslaugas, o svetainė veiktų ne taip sklandžiai, kaip turėtų. šie slapukai nerenka jokios informacijos rinkodaros tikslais ir neįsimena, kur jūs lankėtės internete. Analitiniai slapukai
    Analitiniai slapukai renka informaciją apie svetainės naudojimą ir padeda tobulinti svetainės veikimą. Pavyzdžiui, analitiniai slapukai gali parodyti, kuriuose puslapiuose lankomasi dažniausiai, padėti registruoti svetainėje vykstančius nesklandumus ir parodyti, ar svetainėje rodoma reklama yra veiksminga. Analitiniai slapukai nerenka asmeninės vartotojų informacijos ir visa šių slapukų surinkta informacija yra apibendrinta ir anonimiška.
  4.  Kaip galiu valdyti slapukus?
    Jei pageidaujate, galite pakeisti savo naršyklės nustatymus taip, kad Jus informuotų apie slapuko įjungimą ar atnaujinimą bei kad galėtumėte pasirinkti leidžiamus ar draudžiamus slapukus, juos blokuoti.
    Norėdami išjungti analitinius slapukus galite įsidiegti Google įrankį skirtą Google Analytics slapukų blokavimui, kuri galite įsidiegti paspaudę ant šios nuorodos. Įspėjame, kad tai gali paveikti Jūsų naršymą ir kituose interneto puslapiuose.
    Atkreipkite dėmesį, kad trindami slapukus arba išjungdami slapukų naudojimą ateityje, galite nepasiekti tam tikrų mūsų svetainės dalių ar funkcijų. Jei pakeisite slapukų nustatymus, tai gali paveikti ir kitas jūsų lankomas svetaines.
Klaipėdos Turizmo Informacijos Centro paslaugos

1. Nemokamai teikia informaciją apie turizmo infrastruktūrą, kelionių agentūras ir jų veiklą, lankytinus Klaipėdos miesto bei visos Lietuvos objektus, šventes, parodas, koncertus;
2. Organizuoja keliones grupėms ir individualiems turistams po Lietuvą;
3. Tarpininkauja nuomojant autobusus bei automobilius;
4. Teikia gidų paslaugas (lietuvių, rusų, anglų, vokiečių, italų, švedų ir kt.) kalbomis;
5. Organizuoja Vakarų Lietuvos gidų kursus;
6. Leidžia informacinius leidinius apie turistines paslaugas Klaipėdos mieste bei regione;
7. Parduoda turistinius – informacinius leidinius, žemėlapius, suvenyrus;
8. Tarpininkauja užsakant apgyvendinimo, maitinimo paslaugas turistinėms grupėms bei individualiems asmenims;
9. Teikia informaciją Nacionalinei Turizmo informacijos sistemai;
10. Atstovauja Klaipėdos miestui tarptautinėse parodose, konferencijose bei kituose renginiuose;
11. Kuria Klaipėdos bei regiono turizmo įvaizdį Lietuvos ir pasaulio rinkose;
12. Formuoja turizmo informacinę sistemą Klaipėdos regione;
13. Teikia paslaugas, gerinančias regiono lankytojų patirties kokybę;
14. Atlieka lankytojų tyrimus, siekdami kuo efektyvesnių marketingo veiklos rezultatų;
15. Bendradarbiauja su miesto švietimo įstaigomis, ruošiančiomis turizmo specialistus;
16. Teikia papildomas paslaugas turistams;
17. Kita

Darbo laikas

Ne sezono metu (spalis-balandis)

Pir – Pen
09:00 – 18:00

Tarpsezoniu (gegužė ir rugsėjis)

Pir – Pen
09:00 – 18:00

Šeš
10:00 – 16:00

Sezono metu dirbame ir savaitgaliais

Pir – Pen
09:00 – 18:00

Šeš – Sek
10:00 – 16:00