Pritaikyti sutikimo parinktis

Naudojame slapukus, kad galėtumėte efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Toliau rasite išsamią informaciją apie visus slapukus kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, priskirti kategorijai „Būtini“, saugomi jūsų naršyklėje, nes yra būtini norint įjungti pagrindines svetainės funkcijas. ... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai yra labai svarbūs pagrindinėms svetainės funkcijoms atlikti, o svetainė be jų neveiks numatytu būdu.

Šie slapukai nesaugo asmens identifikavimo duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai cookies padeda atlikti tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, dalytis svetainės turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai cookies naudojami norint suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda pateikti informaciją apie lankytojų skaičiaus metriką, atmetimo rodiklį, srauto šaltinį ir kt.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Našumo cookies naudojami norint suprasti ir išanalizuoti pagrindinius svetainės našumo indeksus, kurie padeda lankytojams suteikti geresnę vartotojo patirtį.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Reklaminiai cookies naudojami norint pateikti lankytojams pritaikytą reklamą pagal puslapius, kuriuose jie anksčiau lankėsi, ir analizuoti reklamos kampanijos efektyvumą.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Spektaklis „Šuo ir Beždžionė“

2024-05-17 - 2024-05-17

Time

17:30 - 18:50

Location

Klaipėdos Dramos Teatras
Teatro g. 2

Ką darytume, jei vieną dieną mus pradėtų valdyti gyvūnai? Kaip tokioje nenuspėjamoje situacijoje keistųsi mūsų elgesys? Atsakymų į šiuos klausimus ieško vienas garsiausių estų režisierių Priit Pedajas ir lietuvių aktoriai Eglė Mikulionytė, Karolis Norvilas bei Saulius Siparis, pristatydami spektaklį pagal kultiniu Estijoje tapusį Friedebert Tuglas apsakymą „Popis ir Huhu“. Čia vieną rytą nutinka netikėtas įvykis, „užsukęs“ chaotiškai tragikomišką istoriją: tik atsibudęs šeimininkas išeina nežinoma kryptimi ir nežinomam laikui, namuose palikdamas nepaprastai prie jo prisirišusį šunį ir visiškai nenuspėjamą beždžionę, kone nuo pirmų akimirkų besimatuojančią namų šeimininko vietą. Čia persipina du kardinaliai skirtingi poliai – šuo kaip ištikimybės, begalinio prisirišimo, noro paklusti simbolis ir nepažabojama anarchija, noras valdyti bet kokiomis, netgi kraštutinėmis priemonėmis, pasireiškiantys beždžionės pavidalu. Ar šį kūrinį galime laikyti viena XX a. distopijų, kurios tapo kraupiausių vakarykščių režimų raidos scenarijais? O galbūt šis spektaklis kaip tik apie mūsų laiką, kai klimato kaitos ir kitų globalių negandų akivaizdoje pasaulio pabaiga jau nebeatrodo utopija? Ir galiausiai, kokia mūsų pozicija šioje situacijoje? Susitaikyti ir tiesiog stebėti tai, viską nurašant žodžiui „lemtis“, ar bandyti kažką pakeisti?