Dviem Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro (TIC) projektams – priemonės „Turizmo inovacijos” finansavimas. Bendrai Klaipėdos TIC skirtas finansavimas sudaro 29 tūkst. eurų. Trečias TIC projektas (darbuotojų mokymas) dar laukia įvertinimo.
Pagal vieną projektą Klaipėdos TIC tobulins svetainę www.klaipedatravel.lt inovatyviomis priemonėmis, kurios didins vartotojų įsitraukimą ir pridėtinę vertę. Į sistemą numatoma integruoti pokalbių robotus, kurie atsakys lankytojams į rūpimus klausimus, bei prekių ir paslaugų pardavimo platformą. Pagal šį projektą taip pat numatoma įgarsinti 8 skulptūras Klaipėdoje – informaciją bus galima išklausyti nuskenavus QR kodą. Šiam projektui skirta 21 446 Eur.
Pasak centro direktorės Romenos Savickienės „Planuojama, jog svetainėje integruotoje pardavimo platformoje bus galima įsigyti ne tik suvenyrų su Klaipėdos simbolika, bet ir turizmo centro ar kitų įstaigų organizuojamų ekskursijų po Klaipėdos miestą bilietų. Taip pat labai norime, jog atsirastų ir skiltis „Sukurta Klaipėdoje”, kurioje galėtume skleisti žinią apie Klaipėdoje kuriančius menininkus bei tautodailės atstovus.
Pagal kitą projektą numatoma Klaipėdos miesto reklama lauko ekranuose Vilniuje ir Kaune. Šiam projektui skirta 7578 Eur.
„Džiaugiuosi, kad Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro paraiškos sulaukė įvertinimo. Gautos lėšos padės plačiau skleisti žinią apie galimybes pailsėti Klaipėdoje, didins lankytinų objektų patrauklumą, o ieškantiems informacijos virtualioje erdvėje, ji bus dar patogiau ir patraukliau pateikiama. Nors pajūrį lankantys svečiai mums labai svarbūs ir labai laukiami, tačiau tuo pat metu noriu dar kartą priminti, kad kur ir kaip besiilsėtume ar kokius įdomius objektus lankytume, privalome nepamiršti saugumo COVID-19 grėsmės kontekste”, – sako Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Ekonomikos ir inovacijų ministerijos priemonė „Turizmo inovacijos” buvo paskelbta karantino metu siekiant padėti vienam labiausiai nukentėjusių sektorių – turizmui, kuris turėtų persiorientuoti į inovatyvias veiklas ir taip prisitaikyti prie COVID-19 sukeltų aplinkybių. Klaipėdos turizmo informacijos centras – vienas pirmųjų šalyje, gavęs finansavimą pagal šią priemonę.