Pritaikyti sutikimo parinktis

Naudojame slapukus, kad galėtumėte efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Toliau rasite išsamią informaciją apie visus slapukus kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, priskirti kategorijai „Būtini“, saugomi jūsų naršyklėje, nes yra būtini norint įjungti pagrindines svetainės funkcijas. ... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai yra labai svarbūs pagrindinėms svetainės funkcijoms atlikti, o svetainė be jų neveiks numatytu būdu.

Šie slapukai nesaugo asmens identifikavimo duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai cookies padeda atlikti tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, dalytis svetainės turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai cookies naudojami norint suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda pateikti informaciją apie lankytojų skaičiaus metriką, atmetimo rodiklį, srauto šaltinį ir kt.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Našumo cookies naudojami norint suprasti ir išanalizuoti pagrindinius svetainės našumo indeksus, kurie padeda lankytojams suteikti geresnę vartotojo patirtį.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Reklaminiai cookies naudojami norint pateikti lankytojams pritaikytą reklamą pagal puslapius, kuriuose jie anksčiau lankėsi, ir analizuoti reklamos kampanijos efektyvumą.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Grįžti
2022-11-08

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrui – 20

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras (KTKIC) mini savo veiklos dvidešimtmetį. Jubiliejus minimas turizmo sektorių krečiant įvairiems sukrėtimams, tačiau Klaipėda prisitaiko prie pasikeitusių aplinkybių ir džiaugiasi, kad miestą atranda daugiau vidaus turistų. KTKIC vadovė Romena Savickienė „Vakarų ekspresui“ sakė, kad sukaktį įstaigos kolektyvas pasitinka darbingai.

„Paskaičiavome, kad per du dešimtmečius pas mus apsilankė beveik 1,5 milijonai lankytojų, surengėme per 3 500 ekskursijų, nuo 2004 metų uoste priėmėme apie 800 kruizinių laivų“, – vardija R. Savickienė.

Anot jos, paskutinius kelerius metus turizmo sektorius pergyveno vieną sukrėtimą po kito: pandemija, karas, energetinė krizė. „Turistų srautai dar nepasiekė 2019 metų lygio, tačiau šiemet jau sugrįžta užsienio turistai“, – sako R. Savickienė.

Anot jos, pastebimai Klaipėdą atrado Lietuvos gyventojai. Ypač miestas patrauklus norintiems poilsį derinti su atostogomis („workation“ ang.), jaunoms šeimoms su vaikais.

„Poilsiautojai atrado, kad Klaipėdoje turime paplūdimių, net laukinių, kokių nerasime kaimyniniuose kurortuose“, – sako R. Savickienė. Anot jos, Klaipėda tampa „hub’u“, vieta, iš kurios lengvai pasiekiama visa aplinkinė regiono turizmo infrastruktūra. „Ypač pandemija pakeitė keliavimo įpročius, žmonės daugiau ieško maršrutų gamtoje pėsčiomis, dviračiais, populiarios sveikatinimo trasos, nori įvairesnių ekskursijų, paliesti, išbandyti, patirti gastronominių patirčių“, – pastebi R. Savickienė.

Anot jos, šiuo metu KTKIC daugiausia įgyvendina miesto pristatymo programų, kurios nukreiptos viešinti naują Klaipėdos identitetą.

Uostamiestis pristatomas nauju šūkiu. Klaipėda – judantis miestas!