Back
1970-01-01

„TT-Line“ plečiasi, įtraukdama Švedijos Karlshamno uostą į savo keltų maršrutų tinklą

„TT-Line“ plečiasi, įtraukdama Švedijos Karlshamno uostą į savo keltų maršrutų tinklą

Liubeko mieste Vokietijoje įsikūrusi keltų bendrovė „TT-Line“ savo maršrutų tinklą papildo dar viena kryptimi Švedijoje. 2023 m. balandžio pabaigoje pietryčių Švedijos Karlshamno uostas bus įtrauktas į „TT-Line“ keltų tvarkaraštį.

„TT-Line“ pasiūlys iki šešių išvykimų per savaitę iš Klaipėdos į Karlshamno uostą. Kelionė keltu iš Klaipėdos į Karlshamną truks apie 13 valandų. „TT-Line“ keltų kompanijai pristačius jau antrą naujos statybos „Green Ship“ koncepcijos keltą, išaugo ir jos pervežimo pajėgumai. Tai leido išplėsti maršrutų tinklą bei padidinti išvykimų skaičių ir į kitus uostus. Dabar kompanija gali pasiūlyti daugiau lankstumo ne tik keleiviams, keliaujantiems iš Baltijos šalių į Skandinaviją, bet ir logistikos srities klientams, sujungdama Karlshamną ne tik su Klaipėda, bet ir su Treleborgu pietinėje Švedijoje, ir toliau – su Travemiunde ir Rostoku Vokietijoje, bei Svinouisčiu Lenkijoje. Keltų maršrutas tarp Klaipėdos ir Treleborgo – išlieka, Klaipėda-Karlshamnas keltų linija – papildanti kryptis, ypač aktuali keliaujantiems į centrinę ir pietrytinę Švediją.

„Įtraukdami Karlshamno uostą į savo maršrutų tinklą, mes ypač sustipriname eismą į ir iš Klaipėdos, bei savo klientams iš Baltijos šalių galime pasiūlyti patrauklesnį susisiekimą su centrine ir rytų Švedija“, – sakė „TT-Line“ vykdomasis direktorius Hannesas Conzenas.

Keleiviai taip pat gali pasinaudoti persėdimo galimybe Treleborgo uoste, ne už ilgo tai galės padayti ir Karlshamne, bei naudodamiesi jau esamomis „TT-Line“ maršrutų tinklo jungtimis į Vokietijos uostus: Travemiundę ar Rostoką, keliauti iš Klaipėdos į Vokietiją ir atgal. Šitaip „TT-Line“ stiprina eismą tarp Baltijos šalių, Skandinavijos ir Vokietijos. Karlshamno uostas pietrytinėje Blekingės provincijoje yra vienas didžiausių Švedijos uostų ir patrauklus savo lokacija rytų ir vakarų eismui. Klaipėdos uostas yra „TT-Line“ maršrutų tinklo dalis nuo 2018 m. ir jau penkerius metus „TT-Line“ fiksuoja šioje keltų linijoje keleivių ir krovinių srauto augimą.

Praėjusią savaitę sėkmingai buvo pradėtas eksploatuoti antrasis „TT-Line“ kompanijos „Green Ship“ koncepcijos, naujos statybos laivas – „Peter Pan“. Išaugus transportavimo pajėgumams ir vis labiau aplinką tausojančiam laivynui, laivybos bendrovė džiaugiasi galėdama šiais metais švęsti dar vieną sėkmingai įveiktą svarbų etapą. Papildomus maršrutus aptarnaus „TT-Line“ laivyno keltai.

 

Nuorodos:

Interneto svetainė: https://www.ttline.com/lt/

„Green Ships“ koncepcijos laivai: https://www.ttline.com/lt/apie-mus/green-ships-koncepcijos-keleiviniai-keltai/

Aplinkosauga: https://www.ttline.com/lt/apie-mus/ekologiskos-keliones-keltais/aplinkosauga/

 

Daugiau faktų

„TT-Line“ gali pasiūlyti tankiausią keltų maršrutų tinklą į pietų Švediją. Devyni kompanijos laivai, net iki 18-os išvykimų per dieną – „TT-Line“ jungia Baltijos jūros uostus: Vokietijos – Travemiundę ir Rostoką, Lenkijos – Svinouiscę ir Lietuvos – Klaipėdą su Treleborgo ir Karlshamno uostais pietų Švedijoje. Nuo 2023 m. balandžio maršrutų tinklo naujiena bus Švedijos Karlshamno uostas. „TT-Line“ keltų kompanija yra keleivių ir krovinių pervežimo, tarp Vokietijos ir Švedijos – rinkos lyderė. „TT-Line“  keltų maršrutai tarp šių dviejų šalių egzistuoja nuo 1962 m.

Jau daugelį metų „TT-Line“ įgyvendina aplinką tausojančius sprendimus. Įrengus dyzelines-elektrines sistemas laivuose, buvo sumažintas teršalų išmetimas. Patobulinus korpuso formas ir optimizavus greičio valdymą, „TT-Line“ laivų paliekamas CO2 „pėdsakas“ yra nuolat mažinamas. Dar 2014 m. vasarą „TT-Line“ pirmą kartą sumontavo išmetamųjų dujų valymo sistemą kelte „Nils Dacke“. Filtrai pašalina sieros oksidą (SOx) ir kietąsias daleles iš išmetamųjų dujų. Šiandien „TT-Line“ jau naudoja išmetamųjų dujų valymo technologiją keltuose: „Akka“, „Tinker Bell“, „Nils Dacke“ ir „Marco Polo“, o 2018 m. keltas “Tinker Bell” buvo prailgintas 30 metrų. Šitaip, vienam vežamam transporto priemonės vienetui tenkančių išmetamų teršalų kiekis, buvo sumažintas iki 25 %. Galiausiai „TT-Line“ toliau plėtojo „Green Ship“  laivo koncepciją ir 2019 m. gruodžio mėn. pradėjo pirmojo „Green Ship“ laivo statybą. Kaip pirmoji laivybos bendrovė pietinėje Baltijos jūroje, pradininkė – naudojanti SGD savo naujuose „Green Ship“ laivuose, „TT-Line“ investuoja į tvarią ateitį.

 

 

Informacijos šaltinis „TT-Line“