Grįžti
2020-08-12

Vietinio turizmo tyrimas: auganti internetinių platformų svarba ir paslaugų paketų poreikis

Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ užsakymu birželio mėnesį atliktas vietinio turizmo tyrimas. Tyrime įvertintos 2019-2020 metų vietos turistų kelionių tendencijos:

  • Ilgąsias atostogas Lietuvoje leidžia septyni iš dešimties Lietuvos gyventojų.
  • Keliaudami po Lietuvą vietos turistai vidutiniškai išleidžia 130 eurų. Didžiausia išlaidų dalis (32 proc.) tenka apgyvendinimui.
  • Informaciją apie keliones vietos turistai dažniausiai gauna kliaudamiesi  draugų ir artimųjų rekomendacijomis arba naudodamiesi Google paieška, tačiau auga ir socialinių tinklų bei turizmo informacijos centrų svetainių svarba.
  • Daugiau nei pusė turistų, kurie renkasi nakvynę apgyvendinimo įstaigose, ją užsisako platformoje booking.com.
  • 8 proc. su vaikais iki 7 metų keliaujančių tėvų nurodo, kad keliauti Lietuvoje su atžalomis yra nepatogu.

Daugiau apie tyrimą Keliauk Lietuvoje.

Tyrimą nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ užsakymu atliko rinkos tyrimų kompanija „Rait“. Tyrimo metu apklausta 1000 18-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų. Rezultatai atspindi visos Lietuvos gyventojų nuomones bei pasiskirstymą pagal amžių, lytį bei gyvenamąją vietą. Vietinio turizmo tyrimo ataskaitą galima peržiūrėti čia.

Apie „Keliauk Lietuvoje“

Nacionalinė Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ yra atsakinga už šalies turizmo rinkodarą tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Strateginis „Keliauk Lietuvoje“ tikslas – didinti Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties žinomumą pasaulio turizmo žemėlapyje ir skatinti atvykstamojo bei vietinio turizmo srautus. Agentūra pradėjo savo veiklą 2019 m. sausio mėnesį.